Τετάρτη 6 Αυγούστου 2008

Είναι οι ίδιοι οι «μπαγαπόντηδες» Ήρα,

η Hera, έγραψε:
«Μελετάω και ξαναμελετάω την υπόθεση, προσπαθώντας να είμαι όσο γίνεται πολυσυλλεκτική σε στοιχεία και αμερόληπτη, αλλά αυτή η μπαγαμποντιά από Φανάρι μεριά δεν τρώγεται με τίποτα. Εδώ και τώρα δημοψήφισμα, να ξεκαθαρίσουν τα πράγματα.» (15 Μαΐου)

ο FORUMEPISKEPTHS έγραψε
Πέμπτη, 15 Μαΐου 2008 9:23 μμ:
Είναι οι ίδιοι οι «μπαγαπόντηδες» Ήρα, με αυτούς που φτιάξανε τα Ίμια και τις γκρίζες ζώνες στο αιγαίο..
..Είναι οι ίδιοι καθημερινοί προκλητικοί εισβολείς στον εναέριο χώρο μας, και στο αιγαίο μας..
..είναι οι ίδιοι που πατάνε πόδι, και, με τον Βαρθολομαίο στο «έδαφος του πατριαρχείου», στις «νέες χώρες»!
Δεν έχουμε, λοιπόν, παρά να ευχαριστήσουμε, και, γι αυτό τους Αμερικανούς (ως Ορθόδοξοι Έλληνες Χριστιανοί) όπως έκανε (στο πολίτικο επίπεδο), και ο τότε πρωθυπουργός Κώστας Σημίτης.
Πώς;

η Hera, έγραψε:
Πέμπτη, 15 Μαΐου 2008 8:02 μμ:
Και γιατί να μη γίνει ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ για την αυτονομία της Ελλαδικής Εκκλησίας; Και ό,τι πει ο λαός.

ο FORUMEPISKEPTHS έγραψε
Πέμπτη, 15 Μαΐου 2008 8:36 μμ:
Δεν τίθεται θέμα δημοψηφίσματος, σεβαστή μου κ. Ήρα!
Υπάρχουν οι ιεροί κανόνες που λένε ότι τα όρια μιας τοπικής εκκλησίας (όπως αυτή της Ελλάδας εν προκειμένω) φτάνουν μέχρι εκεί που φτάνει και το κράτος μέσα στο οποίο υπάρχει.
Η Ελλάδα μεγάλωσε (με τους απελευθερωτικούς αγώνες), και οι «νέες χώρες» είναι και αυτές Ελλάδα, είναι εκκλησία της Ελλάδας.
Πικράθηκε βέβαια ο Πατριάρχης γι αυτό, άλλα ποιος προδότης θα του παραδώσει τη χώρα του και την εκκλησία του; Σε αυτόν που δίνει αναφορά στον τούρκο νομάρχη; Ποιος Ήρα μου; Ποιος;

η Hera, έγραψε:
«Απορώ γιατί ασχολούμαι και εγώ με αυτό τον τζερτζελέ που μόνο Χριστό δεν έχει, όπου διχόνοια εκεί και διάβολος (εκ του διαβάλλω). ΕΛΕΟΣ!» (16 Μαΐου)

ο FORUMEPISKEPTHS έγραψε:
(16 Μαΐου)
Την ίδια απορία έχω και εγώ, σεβαστή μου κ. Ήρα!
Και το ίδιο ακριβώς επιφώνημα, με το δικό σου..
Μετά όμως, θυμάμαι τον λόγο του Θεού, εκείνο το ρητό που λέει «αντισταθείτε στον διάβολο και θα φύγει μακριά σας», και έτσι συνεχίζω να ασχολούμαι..
Έχεις την καλημέρα μου! :-)

Δεν υπάρχουν σχόλια: